Szkolenie on-line; czwartek, piątek 25 - 26 czerwca 2020 r., w godz. 11:00 – 12:30 oraz ostatnia część wtorek 21 lipca 11:00 - 11:45
O SZKOLENIU
Do dn. 31 maja 2021 r. TFI zobowiązane są do dostosowania działalności w obszarze m.in. podziału kompetencji w Zarządzie poprzez wyodrębnienie stanowiska Członka Zarządu nadzorującego system zarządzania ryzykiem w TFI, a także do wystąpienia do KNF z wnioskiem o zatwierdzenie Członka Zarządu nadzorującego system zarządzania ryzykiem w TFI. Nowe przepisy nakładają wymogi odnoszące się do posiadania przez osoby pełniące funkcje w Zarządach nie tylko doświadczenia, ale także i wiedzy w zakresie nadzorowanych obszarów, a także określają obowiązek stałego podnoszenia kompetencji – w tym z wykorzystaniem zewnętrznych szkoleń.
Szkolenie ma na celu przedstawienie najważniejszych praktycznych aspektów sprawowania nadzoru nad systemem zarządzania ryzykiem z perspektywy Członka Zarządu nadzorującego ten system, omówić możliwe i dostępne narzędzia i mechanizmy sprawowania nadzoru, a także przedstawić typowe problemy związane z funkcjonowaniem systemów zarządzania ryzykiem w TFI. Efektem szkolenia będzie pozyskanie przez Uczestników wiedzy w zakresie praktycznych narzędzi niezbędnych w procesie nadzorowania systemu zarządzania ryzykiem.
Szkolenie jest realizowane we współpracy z Kancelarią
AGENDA
Radca Prawny
Radca Prawny
Jest radcą prawnym, posiadającym kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze rynku finansowego, w tym doradztwa regulacyjnego i zarządzania ryzykiem. Założyciel i wspólnik KSZ Smart Legal – innowacyjnej kancelarii prawnej wspierającej instytucje finansowe w regulacyjnym procesie transformacji cyfrowej. Karierę zawodową rozpoczynał w UKNF, gdzie przez 3 lata pracował jako prawnik i analityk finansowy w Pionie Nadzoru Rynku Kapitałowego, na następnie współpracował z kancelarią prawną specjalizującą się w obsłudze instytucji finansowych, gdzie przez przeszło 8 lat budował kompetencje obsługi rynku usług maklerskich, zarządzania aktywami oraz nowych technologii. Ponadto przez ponad 3 lata pracował na stanowisku Risk Managera w jednym z bankowych towarzystw funduszy inwestycyjnych, zdobywając praktyczne umiejętności z zakresu zarządzania ryzykiem. Mecenas Karwasiński jest absolwentem finansów na Wydziale Zarządzania UW oraz prawa na WPiA UW. Ukończył ponadto studia doktoranckie na WPiA UW oraz roczny kurs prawa amerykańskiego w Center for American Law Studies, współorganizowany przez University of Florida. Kompetencje menadżerskie miał okazję zdobywać także w Management Centre Innsbruck w Austrii, gdzie studiował jako stypendysta programu Erazmus. Posiada bogate doświadczenie szkoleniowe i warsztatowe.
Radca Prawny
Radca Prawny
Radca prawny, którego praktyka obejmuje doradztwo w zakresie regulacji rynku finansowego, transakcji kapitałowych oraz projektów IT. Założyciel i wspólnik KSZ Smart Legal – innowacyjnej kancelarii prawnej wspierającej instytucje finansowe w regulacyjnym procesie transformacji cyfrowej. Przed założeniem KSZ Smart Legal doskonalił swoje umiejętności między innymi jako wspólnik w kancelarii specjalizującej się obsłudze branży finansowej oraz jako dyrektor działu prawnego w towarzystwie funduszy inwestycyjnych. Posiada bogate doświadczenie doradztwie regulacyjnym w zakresie prawa rynku kapitałowego oraz reprezentowaniu klientów w postępowaniach przed Komisją Nadzoru Finansowego. Specjalizuje się także w procesach emisji papierów wartościowych oraz transakcjach typu venture capital. Pomaga również start-upom tworząc dla nich zaplecza prawne w obszarze innowacyjnych przedsięwzięć na rynku finansowym oraz technologicznym. Jest absolwentem ekonomii w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej. Posiada także licencję doradcy restrukturyzacyjnego.
NISKIE CENY
Członkowie i Podmioty wspierające IZFiA - 350 zł/osoba
Instytucje nie należące do IZFiA – 400 zł/osoba
Opłatę należy uiścić przed szkoleniem przelewem na rachunek Izby Zarządzających Funduszami i Aktywami, w Banku Pekao SA, nr 25 1240 6045 1111 0000 4744 4001.
W tytule przelewu należy zamieścić następujące informacje: Szkolenie „Nadzór na systemem zarządzania ryzykiem w TFI – 25-26 czerwca 2020 r.” oraz nazwisko i imię uczestnika/uczestników.
Po dokonaniu wpłaty IZFiA wystawi i dostarczy fakturę zgodnie z danymi wskazanymi w przelewie.
DYPLOMY IZFiA
Uczestnictwo w szkoleniu potwierdzone zostanie certyfikatem dokumentującym podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Dokument może być wykorzystany w celu potwierdzenia doskonalenia umiejętności zawodowych m.in. przez członków zarządów, radców prawnych i adwokatów.
Certyfikat zostanie Państwu wysłany przesyłką pocztową lub możliwy do odebrania w siedzibie IZFiA w Centrum Giełdowym przy ul. Książęcej 4 w Warszawie, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania pod tel. 783 590 814 (Ewa Madej).
WARUNKI UCZESTNICTWA